پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3810
-
الف
+

23 کشور متقاضی حضور در جشنواره فیلم‎های ورزشی

23 کشور متقاضی حضور در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی شدند.

23 کشور در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی حضور خواهند داشت.

به گزارش  آی فیلم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی، با پایان مهلت ثبت نام در این جشنواره، 693 فیلم از 23 کشور شامل هند، ژاپن، نیجریه، مالزی، لبنان، ترکیه و افریقای جنوبی و... متقاضی  حضور در این جشنواره شدند. 

گفتنی است، سه کشور هند، ترکیه و عراق بالاترین تعداد آثار ارسالی را به نام خود ثبت کرده اندهمچنین با ارائه 223 فیلم از ایران، 11 درصد افزایش نسبت به دوره قبل مشاهده می شود.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای 16 گانه جهان محسوب می شود.

يازدهمين دوره جشنواره بین المللی فيلم هاي ورزشي ايران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با همکاري وزارت ورزش و جوانان، کميته ملي المپيک و پارلمپيک ، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامي، وزارت کار و‌ رفاه اجتماعی، سازمان صداوسيما و شبکه ورزش، شهرداري تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران دی ماه 1396 به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر